0
Polarfoam logo
  • Avaleht
  • Firmast
  • Deklaratsioonid
  • E-pood
  • Tooted
  • Eritooted
  • Kontakt

Täname tellimuse eest

Polarfoam OÜ



Rohuneeme tee 1/7, Haabneeme Viimsi vald, Harjumaa 74001



Reg nr. 12240732



KMKR EE10152224



+372 55 970748



+372 601 3935



info@polarfoam.ee


Üld-, ostu- ja tarnetingimused Privaatsuspoliitika

Üld-, ostu- ja tarnetingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

  • 1.1 Müügitingimused kehtivad Polarfoam.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Polarfoam  OÜ (edaspidi Veebipood Polarfoam ) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  • 1.2 Müügitingimused kehtivad Polarfoam  ja eraisikust Tarbija õigussuhete reguleerimiseks.
  • 1.3 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Polarfoam  veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  • 1.4 Veebipood Polarfoam  jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Polarfoam.ee.

2. Hinnainfo

  • 2.1 Kõik veebipoes Polarfoam  toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  • 2.2 Polarfoam.ee lehelt tellimise miinimumkoguseks on 20m3.
  • 2.3 Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (7 päeva pärast tellimuse vormistamist).
  • 2.4 Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Polarfoam  vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  • 2.5 Veebipood Polarfoam  jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Polarfoam .
  • 2.6 Ostja tasub kauba eest pangaülekandega, krediitkaardiga või pangalingimakse kaudu. Kauba maksumus arvestatakse ja teostatakse eurodes (€).
  • 2.7 Kaupu tarnitakse mandri Eesti piires tasuta (saartele transport toimub kokkuleppel tarnijaga).

3. Tellimuse vormistamine

  • 3.1 Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  • 3.2 Tellimuse vormistamiseks vajutage pärast toote valimist lingile „Mine kassasse“.
  • 3.3 Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv makseviis ja toodete kohaletoimetamise aadress. Vajutades lingil „Kinnita tellimus“ suunatakse teid vastav makselahenduse juurde, jälgige ekraanile ilmuvaid juhiseid. Enne tellimuse esitamist (tasumist) saate tutvuda Polarfoam müügitingimustega ja kinnitada seda eraldi valikus linnukesega.
  • 3.4 Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning vajadusel hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  • 3.5 Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R 8.00-17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen ise järgi“ tarnevaliku puhul.

4. Müügilepingu jõustumine

  • 4.1 Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Polarfoam  andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Polarfoam  poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood Polarfoam -le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  • 4.2 Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 7 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  • 4.3 Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

  • 5.1 Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Polarfoam  tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele (v.a.juhul, kui on tegu tarnetingimusega „Tulen ise järgi“).
  • 5.2 Veebipoe lehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
  • 5.3 Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  • 5.4 Veebipood Polarfoam  ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Polarfoam  ei saanud mõjutada, ega ette näha.
  • 5.5 Kaupu tarnitakse mandri Eesti piires tasuta (saartele transport toimub kokkuleppel tarnijaga).
  • 5.6 Garanteerime mandri-Eesti piires kohaletoomise 45 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist. Saartele transport toimub kokkuleppel tarnijaga.

6. Tagastamisõigus

  • 6.1 Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. Ostetud kaup ei kuulu tagastamisele, kui kaup on spetsiaalselt kliendile eritellimuse alusel valmistatud või ostetud. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud.
  • 6.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille tüüpvormi leiab veebipoe Polarfoam  kodulehelt. Taganemisavalduse võib saata vabas vormis epostiaadressile info@polarfoam.ee või printida tüüpvorm ning lisada tagastatavale kaubale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.
  • 6.3 Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
  • 6.4 Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood Polarfoam on nõustunud kaubale ise järele tulema.
  • 6.5 Kliendile tagastatakse tema poolt tasutud tellimuse summa, välja arvatud kättetoimetamise ja tagastamisekulu, esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel kauba ostust taganemise avalduse esitamisest. Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt, tagastatakse kulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.
  • 6.6 Kauba tagastamise kulud kannab Tarbija, välja arvatud juhul, kui üleantud kaup ei vasta tellitule.
  • 6.7 Kliendi poolt tasutud tellimuse summat ei tagastata ennem, kui tagastatav kaup on jõudnud Veebipoe Polarfoam  lattu.
  • 6.8 Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.

7. Vääramatu jõud

  • 7.1 Veebipood Polarfoam ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Polarfoam  ei saanud mõjutada või ette näha.

8. Isikuandmete töötlemine

  • 8.1 Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  • 8.2 Veebipoel Polarfoam on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  • 8.3 Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  • 8.4 Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel Polarfoam.
  • 8.5 Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.

9. Pretensioonide esitamise kord

  • 9.1 Veebipood Polarfoam  vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  • 9.2 Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Polarfoam  poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  • 9.3 Kaubal puuduse ilmnemisel tuleb lõpetada kauba kasutamine.
  • 9.4 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood Polarfoam  ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood Polarfoam .
  • 9.5 Veebipood Polarfoam  ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
  • 9.6 Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-posti aadressile info@polarfoam.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  • 9.7 Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  • 9.8 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  • 9.9 Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt Polarfoam  ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel Polarfoam  ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood Polarfoam  ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.

10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  • 10.1 Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusesse.
Polarfoam taganemise avaldus

Privaatsuspoliitika

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Veebipoe polarfoam.ee isikuandmete vastutav töötleja on Polarfoam OÜ (registrikood 12240732) asukohaga Rohuneeme tee 1/7, Haabneeme Viimsi vald, Harjumaa 74001, tel +372 6013935 ja e-kiri info@polarfoam.ee.

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

− nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
− kauba kohaletoimetamise aadress;
− pangakonto number;
− kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
− klienditoe andmed.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks. Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks. Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi). Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Polarfoam OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le. Isikuandmed edastatakse lisaks veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Radicenter OÜ serverites. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga. Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust. Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest. Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe klinditoe vahendusel.

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks. Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat. Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni. Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

Ülekandmine

E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.

Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega. Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel (KONTAKTANDMED). Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).